Du dog ut i samma stund som solen försvann.



Jag känner mig inte på så värst lyckat humör just nu... Blev så förbannad på Gyarados som jag försökte rita att jag slängde bilden för att slippa se den. Men det förvånar mig inte ifall jag försöker mig på att rita honom någon gång i framtiden igen...
Vet faktiskt inte vad jag ska göra nu, så jag antar att jag går och lägger mig om ett tag bara för att jag inte har något bättre för mig... Har i alla fall vart duktig idag och påbörjat att städa rummet, men det blir att man aldrig orkar göra klart det pga. att man blir hungrig och vill ha middag, och sedan är det äckel middag så man inte äter mer än en halv slev av det och sedan fortsätter att gå vrålhungrig hela kvällen. Så det vore nästan bäst för min del att gå och lägga mig nu, för då tänker jag inte lika mycket på att jag är hungrig, men det förvånar mig inte ifall jag vaknar om några timmar igen. Men sådant är livet, någon gång är det väl meningen att man ska vara hungrig från klockan 17:00 på dagen tills man går upp morgonen därpå (vilket för min del brukar vara vid elva tiden).

Om jag har tur, kanske jag har nog med insperation så jag kanske kan sitta och göra om det jag gjorde fel på min bild med Cour och Rayu nu en stund innan jag somnar - vill nämligen bli klar med den där bilden så snart som möjligt...




Vaiho~

Nice bild ^^

2010-07-27, 00:29:51 /
Hanna

Stackars Caius som måste vara hungrig... ._.

2010-07-27, 11:49:04 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day