Jag måste bara så skryta lite...

Jag tycker seriöst att jag nästan har blivit ruskigt bra på att skriva... Vad fan har hänt med mig? För någon månad sedan när jag skrev var det skit dåligt, jag skrev dom istället för dem, stavade fel, etc. Och jag har inte börjat tänka på något annat sätt när jag skriver... Så undrar vad som kan ha gjort så jag bättrat mig...?

Kan även meddela att anledningen till att jag inte har bloggat på sista tiden är pga. att jag har skrivit rätt mycket av min fanfiction "Fasornas Lakejer", som är tvåan av min fanfiction "På Flykt"...

Och jag har faktiskt varit duktig... Jag har försökt att få till den nya layouten som jag egentligen är för lat för att fixa... Men ja, jag hade tänkt ha en bild jag ritat i headern, men den blir helt fel när jag försöker göra ögonfransar på den, plus att skuggningen är jätte dålig på den och inte ett dugg realistisk...





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day