[Insert vettig rubrik....]

Vecka två i skolan avklarad. Dvs, spanska och mediekunskapsprov avklarade. Svenska läxa gjord. Matte och engelska läxor kvar. Inte illa för att vara mig.
Dock har jag ett sjuhelvetes arbete framför mig denna helg. Jobbet samt fiskarna.
Har införskaffat ny bakgrund till akvariumet samt akvariumsilikon nu. Jävla billig bakgrunden blev. ^^' Ordinarie pris skulle ha varit kring 700 kr, fick den för 350 kr. Haha, så fett nice. Och akvariumsilikonen gick på 49 kr som vanligt (dyrka CO's priser på saker som djuraffärer säljer för ca. 200 kr!).

Iofs blir denna helg nog inte som jag hade tänkt, hade ju planerat att jag skulle ha tagit ur fiskarna just nu, men eftersom jag inte fick åka iväg igår och handla bakgrund och så igår, ligger jag efter... Och jag brukar "natta" fiskarna 20:00 ungefär, så vette fan hur jag ska göra... Om jag ska låta Jos gå och lägga sig och hela befolkningen i 16 L akvariumet också, så bara de i 105 L akvariumet får vara vakna och försöka få dem att förstå; "Om de sammarbetar och är villiga att följa med över till en hink med pump samt tillfälliga gömställen får de gå och sova"... Men som vanligt är det sen middag här hemma igen, för vi handlade ju på coop forum också...

Men ja, time to act...





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day