Man lär sig av misstag...

Och jag har gjort mina färdigt för idag. Det är dags att börja tänka och börja arbeta som en riktig människa nu.
Jag har tänkt, jag har gjort, jag har tänkt igen, och jag har gjort, sedan studerat det jag gjort och sett mina fel, lärt mig av dem. Detta har jag gjort under en längre tid nu, men det var idag jag lärde mig av dem.
Nu vet jag hur jag ska göra, och nu ska det fan gå undan, jag ska vara klar innan måndag morgon med honom.

Med en massa jävla tur, kan det bli någon bild imorgon. Så sayonara så länge och så håller ni tummarna med mig att det blir bilder (och att jag lyckas och inte har slösat bort 500 kr på något som inte blev bra).




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day