Det är något fel...

... På mig...
Seriöst, jag har suttit och tänkt flera gånger den senaste veckan "Nu ska jag blogga!" men det har aldrig blivit av...
Ursäkta så mycket för det.
Jag lovar, jag ska försöka skärpa mig.
Dock vet jag inte när, hur och var.
Just nu kan jag i alla fall tyvärr inte göra så mycket åt att jag är jävligt off här på bloggen... Har haft mycket att göra idag, och jag har lika mycket kvar att göra.
Och allt ska vara klart innan måndag.
Ska hinna med och dela ut det sista imorgon, göra rent åt fiskarna, baka chokladbollar, göra alla jävla läxor (som jag inte förstår hur man ska göra), städa rummet, och hinna med att leva... Fan Fan Fan, how I hate the shit...
Just har jag huvudverk - jag vet, borde inte sitta vid datorn då, men jag orkar inte röra mig - och orkar inte göra något...
Men jag lär nog baka chokladbollar efter middagen och försöka i alla fall att göra rent i 16 L akvariumet... Och läxorna som jag inte vet hur man gör. Seriöst, jag kan räkna med IG i svenska... Men jag är förvånad, för tillfället ligger matte hataren (=jag) på betyget VG! Dock kommer det nog sänkas då geometri är sämsta sidan här.

Ska ladda hem lite penslar nu innan middagen och sedan ska jag fortsätta lite med layouten som jag har släpat mig fram med allt för länge, tror jag. Men är sugen på att rita någon drake... Eller min vinter demon som jag egentligen planerade att rita innan jul...





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day