Dag 3 - Jävla latmask och jävla kreativa tös

Jag har haft tråkigt idag. Pga. bristen på saker att göra ritade jag pixlarna (bla. bilden i förra inlägget), men jag började även göra en allt för avancerad bild till min signatur inne på DC.
Jag har forumat mycket, jag har i och för sig inte skrivit mer än 30 inlägg idag, jag har mest läst. Jag har drogat DragonForce hela dagen (det är bara nu sedan två timmar tillbaka jag bytte till Rise Against). <3

Det var inte förens vid 17- eller 16-tiden som jag fann en mycket intressant tråd inne på DC. Den hade självkart med drakarna att göra, men inte bara det, folk visade plushies (dvs. gosedjur - för dig som inte förstår vad jag menar) de gjort av drakarna på DC. Fan vad många duktiga människor det finns där ute i världen!
So freaking amazing...!!
Tåden fick mig att öppna ögonen, kort sagt. Jag är åter igen på spåret med att sy igen. Så jag kommer inte sitta vid datorn imorgon annat än på morgonen och när det händer en kul grej inne på DC vid 16- eller 17-tiden.
Jag tänkte börja min morgondag med att städa rummet (jätte kul, verkligen, men det behövs), sedan tänkte jag kidnappa mammas strykbräda och symaskin upp hit till mitt rum (lol, det dröjer nog ett tag innan hon får tillbaka dem), ja, sedan ska jag först sy klart överdraget till sängen som jag måste justera och sedan fortsätter jag. ^^

Sitter just nu och gör det sista på mönstret till Spyro. <3 Lär vara vaken i minst en timme till innan jag kommer i säng, vill ha så lite som möjligt att göra på mönstret till honom imorgon så jag bara kan sätta mig och börja sy.

Så vi ses. Sayonara lads and ladys!




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day