Stjärna, stjärna i fönstret där, säg mig vad min framtid är.


Nikon D60 + 18-55mm

Jag är inte förtjust i att ha gäster... Jag är väl egentligen idiotisk som inte vågar bete mig som... Mig själv och som jag är... Pga att vi har gäster... Tack och lov är det väl att ingen av mina ägodelar har förstörst - än... Men det förvånar mig inte ett skit ifall något går sönder imorgon. Tänkte nämligen gå upp tidigt och jobba så fort som möjligt, sedan bara hem och vända innan jag tar tåget in till Uppsala för att leta efter först och främst present åt pappa. Men jag tänker även försöka skaffa julklappar på samma gång... Det enda jag inte vet är hur affärerna har öppet på söndagar, vissa har som sagt inte öppet alls medan vissa har öppet... Framför allt är det nog de affärerna som ligger vid stationen och där omkring som jag är otroligt osäker på ifall de har öppet... För de i boländerna vet jag ungefär öppet-tiderna på... Och jag hoppas att mina biljetter till stadsbussarna gäller på helgerna också så de inte bara gäller på vardagarna - jag är nämligen inte så pepp på att gå ifrån stationen till boländerna även fast jag kanske kan behöva en sådan promenad.

Det känns för den delen ytterst hemskt att jag bara har en vecka kvar av min APU nu... ): Jag vill inte tillbaks till skolan, för det första jag kommer att få veta är att jag fick IG på mediekommunikations provet och svenska provet som vi hade innan vi gick ut på APUn... Sedan har jag mina överdrivet många läxor tills dess som jag måste hinna med att göra samtidigt som jag ska hinna med att köpa och göra julklappar... Som jag längtar tills det är dags att börja slå in julklapparna, det är fan det bästa jag vet... (:

Men nu är det nog dags för mig att bege mig till sängen om jag ska orka med något av allt jag vill hinna med innan helgen är slut - igen.




V I L M A

fin header! :)

2010-12-05, 10:40:51 / http://viilma.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day