Merry Christmas to all and to all a good night!


Eh, detta är väl bara en max femtio minuters kladd, så det är väl inte allt för väl gjort eller något... Cour ville hälsa er en god jul i alla fall. (:

Bästa julafton i mitt liv, om jag får säga min sak. Bara vara hemma... Äta gott till lunch då pappa skulle jobba. Julgröt till middag och lite fika på kvällen. För att inte tala om att det var, vad jag skulle vilja säga, fantastiskt awesome inne på DC idag vid tjugo över två ungefär. (: Kanske lite patetiskt i och för sig att jag blir helt hyper och får värsta adrenalin kicken av en hemsida... Men inget slår känslan av att känna sig lyckad och att man framför allt kan bara man ger sig fan på att klara av det som folk anser vara omöjligt (nej, ni skulle inte förstå även om jag började ge mig på att förklara vad jag menar, så jag skiter i det). Så man kan väl säga att jag har gett mig själv den bästa julklappen jag kunde få inne på DC idag... Jag har bara dagdrömt om det ögonblicket tidigare, och nu är det så underbart att det är verkligt.

Har dock inga foton att bjuda på ifrån dagen, tyvärr... Har inte vågat fotografera med kitobjektivet, och det är det enda objektivet som jag anser att det funkar att fotografera "det här händer just nu"-bilder inomhus med... Vette fan vad jag ska ta mig till... Bli av med mitt favorit filter och objektivet jag har börjat använda mest på senaste tid när man inte har råd att köpa nya pga att man har köpt både kamera, väska och ett nytt objektiv på senaste tiden utöver julklappar och present...




Hanna

GOD JUL! :DDD

2010-12-27, 16:20:21 /
Vaiho~

Dsm Cour! :'D Hahha, lite efter bara ^^

2010-12-28, 12:25:34 / http://weron.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day