"Give me the cube, boy..."



Nikon D60 + 18-55mm

Hej, det var länge sedan jag skrev något sist... Men är huvudet dumt får kroppen lida, dock fick mitt huvud lida för sin dumhet också... Mådde skit i måndags morrse då jag vaknade, men jag brydde mig inte, så jag drog i mig en ipren och gick till skolan ändå. Framåt lunch precis efter mediekommunikationen gick den ur och jag började må sämre och sämre, men jag bet ihop och var kvar i skolan ändå. Samhällskunskapen gick fort de första ca. 45 minutrarna, för då satt jag inne på DC efter att ha skrivit aktivit under 30 minuter på uppgiften så jag hade gjort mer än majoriteten av alla andra i klassen. På webdesignen satt jag och dog bokstavligt talat... Jag satt och led helt enkelt, tiden gick inte, en minut var som en timma i min värld... När jag kom hem dog jag i min säng och såg lite halvt som halvt på Coraline innan jag somnade efter att ha fått i mig lite majs, köttfärs och tacco. Under tisdagen låg jag död nere i soffan och såg på fyra filmer tror jag... Vet att det var andra till fjärde av Harry Potter filmerna som jag såg, men utöver det tror jag att det var Narnia också... Men jag är inte säker... Onsdag började jag bli levande igen för att febern började släppa, så då minns jag i alla fall att jag såg på femte Harry Potter filmen och Kejsarens nya stil utöver att jag gjorde fotoläxan och spelade Guitar Hero som den nörden jag blivit igen...
Igår stapplade jag mig iväg till skolan igen, men när jag kom dit blev jag paff, jag var först av eleverna och det var bara Ernst som var inne i tryckeriet... Så visade det sig att vi hade fått vara lediga... Jätte kul att sådan information når fram till de som är sjuka (observera min ironi). Idag var nog den sämsta fredagen under den här terminen, jag brukar nämligen sluta 11:30 på fredagar, idag slutade jag 13:20 pga. julavslutningen... Så sämst.
Jag är fortfarande dålig, kan knappt säga något pga. hals helvetet som dödar mig plus att jag är förkyld. Ska till skolan på måndag igen för att se till så jag inte får IG på svenska provet vi hade innan APUn. Och utöver det har jag en samhällsuppsatts som ska vara klar innan midnatt på måndag också... Sedan har jag bildläxor över lovet antar jag...
Underbart...

(Jag gillar rubriken och vill se filmen nu, haha, vänta bara, jag har kommit på ett svar på hans "order"...)




Hanna

Fräsiga bilder :D

2010-12-18, 01:37:03 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day