Creaking Van Iddli Fla Lu Va.



Nikon D60 + 50mm

Jahapp... Det blev inte att åka iväg och handla julklappar och present för min del... Föräldrarna tillät det inte. Så då kommer jag alltså inte hem förens som tidigast klockan sju imorgon. Jätte kul (observera min irioni).

Men på sätt och vis är det väl bra då att jag inte åker iväg idag. För då kan jag städa inne i klädkammaren också och städa bort allt hundhår så jag slipper sitta här och nysa och snörvla som *djävulen vet vad*. Skulle även behöva gräva fram symaskinen rätt rejält där inne i klädkammaren och sy upp mina gardiner lite snabbt och sy klart det där förbannade överdraget till sänggaveln lite snabbt så jag kan känna att mitt sovrum nästan är färdigt (haha, den där renoveringen som pågått av mitt rum sedan förra sommaren har pågått i mer än ett år nu bara för att jag inte har råd att köpa allt på en gång, undrar om jag ens har kvar före bilderna som jag skulle visa samtidigt som jag skulle visa bilder på hur det är nu).

Men jag skulle även behöva sätta mig och göra en massa original, fast då måste jag be mamma om att få låna CS3 versionerna av Adobes program så jag kan installera alla program jag behöver för att göra dem... Vilket kommer ta en jävla tid eftersom jag är lite av en perfektionist med det jag gör och inte sitter och tar bilder jag söker fram på google för att använda, jag ritar hellre och fotograferar de bilderna jag ska använda till mina original än att ta andras bilder. Jag vet egentligen inte om jag är duktig som gör egna bilder för att använda, det tar ju så jävla lång tid då eftersom jag i slutändan lägger ned över tjugo timmar på saker jag gör och därav inte hinner med att göra allt på lektionerna utan måste ta med mig arbetet hem och arbeta hemma också...

Istället för att babbla är det dags att börja arbeta nu. Så vi får höras vid senare idag kanske. Funderar på att fixa upp min hemsida någon gång under nästa vecka (satt och skissade om hur jag ska fixa den då jag käkade lunch för någon timma sedan, det kanske inte är så mycket jag behöver ändra, men det är en del ändå, och jag måste fortfarande lära mig php för att få det precis som jag vill ha det).




linda - drawings, clothes, pictures

sv: du ahr nog rätt i vad du skriver haha :) dock hann jag aldrig skriva någon önskelista (mina föräldrar har redan köpt alla julklappar) men det blir nog så bra ändå :)

2010-12-05, 16:51:48 / http://lindaaaa.blogg.se/
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: tack sötis =)

2010-12-05, 23:21:15 / http://tinkerbella.blogg.se/
n i e n n a

Jag brukar vara hopplös på att komma ihåg EFIT, nu har jag börjat skriva upp det lite överallt och då går det bättre ;)



Önskar en trevlig vecka!

2010-12-06, 08:24:10 / http://nienna.se
anna

Du får baka en egen, glutenfri, kladdpepparkaka :] min karl blöev gluten för några månader sen, så jag har bakat några sen dess hihi

2010-12-06, 16:25:49 / http://madeinjapan.nu




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day