There's one for every season.


Säg hej till Elin, hon är söt, men för sprallig för att vara modell. Ja, jag vet, blixt, sorry för det, dåligt ljus i hennes terrarium...

Hade ingen webdesign idag, min lärare var sjuk, så jag slutade efter samhällskunskapen. Awesome det. (: Foto var tråkigt att ha på morgonen (anledningar: 1. jag gillar inte läraren 2. vi satt bara och snackade, tråk 3. det funkade knappt för mig att logga in och ut då vi började med den där uppgiften "berätta om dig själv" 4. min lärare kände igen mig och minns vem jag är, fan 5. det var kul att göra min lärare besviken när han frågade oss som har systemkameror hemma ifall vi kör på sk. "programinställningar" (dvs auto) och jag inte räckte upp handen, han hade typ väntat sig att jag skulle räcka upp handen...). Svenskan kände man sig latmask på pga att vi bara körde namnlekar, möblerade om i klassrummet och fick läxa. Mediekommunikationen var okey, vår lärare var rolig, men stolarna i klassrummet är äckligt obekväma (men ändå lyckades jag halvsova, haha). Samhällskunskapen var så jävla tråkig att det inte finns ord för, den slog foto med längder faktiskt (anledningar: 1. vår lärare är som en inspelad cd då han snackar 2. man somnar för att det är så drygt 3. lektionen är för lång 4. jag hatar samhällskunskap och har alltid hatat det).

Jag har även fått ett "jag-vill-ha"-begär igen, haha. :c Hade det förr då det gällde Renate's böcker, men nu slår denna alla som jag ville ha av hennes tidigare böcker. Så fin, och så kul det skulle vara att ha den och sitta och rita i då jag har tråkigt. Och skriva dikter i... Tycker att pappret ser jätte fint ut och jätte trevligt ut att skriva/rita på om man ska gå efter bilderna... Kärlek vid första ögonkastet kan tyckas.




Amanda - Annasdotter

jaa usch vad less jag är på det! när bestämde sig alla för att starta modeblogg, eller fotoblogg? varför inte bara blogga om det man känner för? förstår mig inte på vissa, haha :D

2010-08-23, 19:48:06 / http://annasdotter.blogg.se/
Amanda - Annasdotter

haha tacckar! inte så svårt att slå, mitt förra rekord va typ 31 :) höhö

2010-08-23, 20:05:34 / http://annasdotter.blogg.se/
Hanna

Hahaha, läraren som en inspelad cd vad fint xDDD

2010-08-23, 22:29:36 /
simone

riktigt fin hon är :)

2010-09-03, 14:08:37 / http://fattybom.se




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day