Mardrömmen för den som har behov av att illustrera.

Den värsta mardrömmen då man har ett behov av att sitta och skissa, är att ta fram pennskrinet med sina pennor i, för att sedan upptäcka att ens favorit skisspenna är försvunnen. Man flyger upp ifrån stolen och springer runt som en yr höna i rummet och letar, men hittar den inte. Den är borta, det är som om den slutat existera.
Följden till att man inte hittar den är panik och man blir ledsen för att man inte hittar pennan. Man funderar vart man hade den senast, kollar där, men den finns inte. Man blir sedan frustrerad då man försöker sig på att skissa upp sin bild man vill göra med en av sina andra pennor, men det går inte - det är inte rätt penna. Åter igen flyger man upp ifrån stolen och springer runt i huset som ett fån och letar, men misslyckas åter igen med sina tappra försök om att finna den förlorade favorit skisspennan.
Sorgset sätter man sig ned vid skrivbordet och skriver om sin förlorade penna.

Tyvärr råkar jag vara den olycklige som råkat ut för det nu, har västa bilden i huvudet som jag vill skissa ned lite snabbt så jag inte glömmer bort den, och min favorit skisspenna är borta. Så nu ska jag gå skallgång i hela huset om så behövs och gräva ut allt ifrån alla skrymslen och från för att hitta den, jag vill inte behöva åka ned till centrum och köpa en ny...

Höll för den delen på med en sak hit till bloggen då jag kom ihåg bilden jag kom på igår kväll innan jag skulle somna och ville skissa ned nu idag... Om jag har en jävla tur (vilket är olikt mig), så kanske jag kan hinna klart med den saken och få upp den senare ikväll här på bloggen.








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day