Dagens första vettiga sak.


Har suttit nu på morgonen och fixat till denna... Kanske inte det bästa, men vafan, den duger för mig. (: Gillar för den delen orginalfotot (heheh, det var i och med det som jag valde att göra mina visitkort med den som bakgrund i skolan), därav har det typ blivit att jag har hållt fast vid det fotot så pass mycket som jag gjort... Den kanske inte är prossfig eller kan klassas vacker på något sätt egentligen, men det är något med den som jag föll för (kanske för att den är tagen i solnedgången ute i Gredelbyhagar, men det är inte säkert)...

Borde för den delen lära mig att bruka den här kategorin oftare, dock har det vart svårt att bruka den till det jag egentligen hade tänkt ha den till under det senaste året (mitt movie maker har vart dött sedan dess, det har funkat att starta och hålla på i, men när man ska spara det man gjort så det kan publiceras på t.ex. youtube så funkar det inte, allt som sparas är en tom fil utan något innehåll... Men förhoppningsvist är det slut på det nu, testade att starta det i förr går och gjorde något löjligt med en låt och två texter bara för att testa ifall det funkade, och ja, det lyckades, så tills vidare är det bara att tuta och köra med movie maker nu medan den funkar).

Nu ska jag gå och vara till nytta hade jag tänkt och lägga in min militärmönstrade matta i klädkammaren och städa i rummet (som jag inte har orkat göra än - ja, jag är lat och hatar verkligen att städa, måste lära mig att städa oftare så det inte blir så jävla mycket att städa hela tiden, för att inte tala om att jag måste sluta ha storstädning varje gång jag städar).




Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, jag hoppas att vi kommer att ha det, det vore skoj :)

2010-08-15, 17:42:05 / http://nevnarien.se/
Anonym

Va fin det var! : DDD

2010-08-15, 17:58:21 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day