Akademiska nästa...

Det är väl bara att resa sig upp och åka rent ut sagt. Ska vara där 06:45 om jag minns rätt. Jag vill inte, men det finns inget som kan göra så jag slipper "operationen", eftersom jag inte lyckats bli sjuk innan idag. Visst visst, halsen gör ont, men det är inte att vara sjuk.
Magen min knorrar och är hungrig, så jag skulle mer än gärna gå ned och käka några av mina frallor till frukost med typ paprika, ost, och gurka på... Åh så gött. Men det får jag inte... Och det suger, speciellt då jag är hungrig redan nu och inte kommer få mat på jävla många timmar.

Sedan känns det väldigt "jah, awesome.....!" då jag måste vara kvar där fyra timmar efter den stunden jag vaknat upp igen efter "operationen"... Jätte kul. Vad fan ska jag göra då i fyra timmars tid? Det lär ju inte precis vara så att jag får ta med mig kamerorna och fotografera (finns nog för den delen inget jag vill fotografera där, kanske ifall dem har en frukskål med massa frukt i att jag kan komma på något, men annars är det inget). Sedan fick jag en snilleblixt igår kväll om vad jag skulle kunna göra under de fyra timmarna, spela eternal night som en snigel (jag vet att det tar lite mindre än två timmar att klara det om man hoppar över majoriteten av alla "filmsnuttar" och ifall man inte dör mer än tre gånger, så då om jag kör med alla "filmsnuttarna" borde det gå långsammare, för att inte tala om att man kan köra extra långsamt)... Men där skiter det sig totalt ifall dem inte har tv i rummet som jag måste ligga i.
Hade vart trevligt ifall jag hade fått låna en dator så jag kan sitta och rita... Då kommer jag lätt klara av att vara där i fyra timmar efter att jag vaknat...

Jag får väl ta detta som det kommer antar jag, nu måste jag stänga av datorn och fixa håret lite snabbt innan det är att bege sig iväg. Ses.









Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day