Underbart!

Kom in på tryck, så imorgon har jag tryck hela dagen! (: Fan vad gött (:
Det enda negativa med att jag har tryck från och med nu på onsdagar är att jag får lång dag... Men måndagar blir istället jävligt korta för mig. In till matte, sedan lunch och sedan svenska... Och negativ sak nr. två är att jag inte längre kommer få gå i den bästa klassen jag någonsin gått i... Och jag tror inte att den klassen jag kommer gå i under tvåan och trean blir lika bra som min nuvarande klass... Men det kan inte hjälpas. Jag tänker inte välja RTV bara för att alla jag är med valde det och därmed kommer alla dem gå i samma klass, så jag blir ensam kvar på mitt eget håll... Igen.
Men det kan inte hälpas. I värsta fall tänker jag börja sitta och läsa böcker på varenda rast istället för att försöka vara social med någon.


Uppdaterad "kommentar" 2011-08-03;
Hur negativ var jag...? Haha... Lite pinsamt egentligen... Men, men, antagligen var jag sådär förr.




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day