Tretionde april tvåtusentio

Jag är trött, och ändå satt jag och sov här vid datorn igår kväll då jag spelade harpan och lyssnade på något nytt band (inte för att de är nya då... Jag är rätt duktig på att hitta band ca. 2-5 år efter att de släppte sitt första album) och så sov jag till kvart i tio.
Har haft skit konstiga drömmar i natt, dock var de väldigt... Scary... Också... Den jag minns bäst handlade om att massa vulkaner dök upp lite var stanns i världen och fick utbrott och att marken började spricka. Kort sagt, tror jag drömde om någon form av fantasi om hur Jorden kommer gå under en dag i framtiden... Fast jag gillade den orange-röda färgen lavan var i. (;

Jag hade tänkt sitta och lata mig här vid datorn och lyssna på musik fram till tolv ungefär, sedan käka nudlar (nomnom). Efter det göra rent åt fiskarna och ev. städa om det hinns med. Men jag vill även hinna ut och fotografera lite då det är vackert väder idag. Så jag antar att jag gör det där strax efter lunch. Sedan kanske det blir att jag bladar också nu idag (haha, jag var på vippen att gå upp vid kl. 06:00 imorrse för att blada, jag trodde det var lördag nämligen).
Fast jag tror att mina föräldrar ville handla idag... Vet dock inte om de är säkert, de snackade om att vi skulle åka in vid lunch (och jag tolkade det som att käka lunch inne i Uppsala), så det sabbar ju hela min planering ifall jag hört rätt...

Men, vi hörs! (:




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day