Godis är farligt för mig, jag blir beroende...

Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har försökt sluta med godis... Men så snart det är billigt så blir det att jag likförbanat köper det... Hrm... Ica maxi har ju det för 29 kr/kg just nu iom. att det är påsk. Så självklart köpte jag. Dock inte så mycket (vilket jag är ledsen över nu när det nästan är slut), det kostade bara 15 kr för mig... Och nu vill jag ha mer...
Jag känner mig så svullo när jag sitter och mumsar i mig skiten... /: Har inte gjort ett skit av det jag hade tänkt att göra, jo, visst, jag följde med pappa in för att handla, och det var då jag köpte godiset... Men jag hade liksom tänkt städa rummet och allt sådant idag... Men nejdå. Godis är godare och att kolla på "How to train your dragon" är roligare (fan vad kul den filmen är! Den må vara aningen "löjlig", men den är jävligt bra och - som sagt - kul som fan!). Det enda vättiga jag har gjort idag är att rensa datorn (har slängt över 100 saker, och det är bara i bild mapparna, jag har musik, film och övriga dokument kvar att gå igenom) och att jag har kommit fram till att jag nu under lovet ska gå igenom klädkammaren igen (funderar på att ge något dagis eller så allt jag inte vill ha då mina små kusiner inte leker med saker) och rensa garderoben (jag spar på alla mina för små kläder som var mina favoriter då jag fortfarande kunde ha dem, det känns som att det är dags att göra sig av med skiten nu så jag får mer plats).

Har för övrigt kommit på en idé på hur jag vill fixa till det inne i klädkammaren. Använder ju mammas strykbräda som arbetsbänk just nu, så min idé är att jag vill bygga en arbetsbänk där inne och fixa till bättre förvaring åt mina pärlor, sy saker, allt. Plus att jag funderar på att köpa en byrå att kläderna i, istället för de där upphängnings-sakerna jag har nu, det blir mer plats där inne då... Men vi får se hur det blir med den femman, jag får väll säkert inte lov till att göra det.





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day