When the sun still up...


Liten duktig & gullig gräshoppa i Gredelbyhagar som gillade att vara modell och som ville sitta stilla så länge att jag kunde få till den här bilden med manuell inställning. (;

Hejsan svejsan folket. :) Har då kommit hem ifrån jobbet för någon timme sedan, var hemma vid ungefär halv tre tror jag, käkade lunch då (haha, jag glömde bort att göra det på jobbet). Har träffat mina små vänner igen. (; Tuffsen (som jag kallar ena marsvins hanen) hade fått klippa sin lugg (skit fint), två av guldhamstrarna hade precis blivit föräldrar till tre söta små spralliga svart-vita ungar, två lurviga kaniner (som jag inte hade träffat innan) hade blivit mamma och pappa till tre små söta ungar (måste ha varit väldigt nyligen, dom såg ut att bara vara någon dag gammla) och min lilla bruna marsvins kompis var glad att se mig igen (han är så sjukt söt med sin lilla virvel på huvudet, och nej, jag minns tyvärr inte vad rasen han är heter, visste det när jag nördade marsvinsspelet.se för typ 3 år sedan, nu för tiden kan jag bara Alpaca, Self och Nonself av marsvins raser). Kanske inte är så mycket att skryta om, men det blev i alla fall 160 välbehövliga kronor som jag fick i lön. Så då fick mamma hundra kr av de, eftersom jag varit skyldig henne pengar.

Nu sitter jag och vilar här vid datorn och så ska jag om en stund göra rent åt fiskarna och städa klart rummet. (: Trevligt trevligt. o;
För den delen, haha, jag suger på att rita drakar bakifrån, speciellt på datorn. O__O Yes, jag sitter och ritar en drake just nu (well, tog en paus för att tänka ut hur jag ska få till bakbenen samt nacke+huvud på'n). Får se hur den blir. Tänkte köra lite print screen och köra lite steg-för-steg visning hur jag gör med den. :3

Och nu ska jag starta lite musik... Ska nog bli lite Sum 41 i denna varma eftermiddag här i mitt allt för varma rum. Sedan efter middagen hade jag tänkt gå ut och fotografera lite tidiga höst bilder... (;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day