Nice.



Det är så nice, är ledig nu resten av veckan ifrån skolan, så då har jag planerat mycket som ska göras. Till att börja med ska jag göra läxan vi fick i Mediekunskapen igår och läsa novellerna vi fick i läxa att läsa på svenskan. Sedan i morgon bitti hade jag tänkt skriva klart min saga till engelskan på torsdag nästa vecka. Sen är då alla läxor klara.
Men förutom det tänkte jag att jag ägnar den här kvällen åt att försöka fixa så mycket som möjligt av den nya designen. (: För sedan imorgon ska jag städa färdigt rummetoch så ska jag efter det göra rent i 16 L akvariumet och flytta över Yumiz & Yazmine till en liten burk så dem får kläcka sina ägg där (det är dags nu, snart, om någon dag!). Men sedan lär jag inte hinna sätta mig och sy ett överdrag till hinkarna och sy typ små förvarings-säckar till mina akvarium saker, så det blir antagligen fredags jobbet, och på fredag hinner jag då med att fixa mer av blogg designen också (:

På lördag ska jag jobba (fan vad jag längtar!). Ska bli kul! (: Träffa marsvins ungarna, kanin ungarna och hamster ungarna igen (: <3
Och på söndag har jag inget planerat, skulle vara passande att åka och köpa skinnjacka då, men har inte råd med det... ): Så det får vänta tills nästa vecka, då jag får studiebidraget. Seriöst, jag är i stort behov av en ny jacka nu, det är ju svin kallt att gå till bussen på mornarna i min munkjacka bara!

Men nu är det nog dags för middag, så vi ses senare... (:




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day