Så jävla drygt...



Seriöst, den här dán har varit så jävla dryg att det inte är sant! Först, när jag kommer till skolan och tänker: Så bra, jag börjar inte förens om en timme, så då kan jag hämta min jacka ur skåpet... när jag kommer upp på andra våningen i C-huset, börjar jag gräva i min väska för att hitta mina nycklar, men upptäcker att dom är borta, så då gick jag och letade efter min mentor. Men han var inte närvarande i sitt arbetsrum. Så då gick jag ned till gallerian igen och satte mig vid ett av borden. Tog upp mina hörlurar efter en stund och började trassla upp dem. När det var klart lyssnade jag på Breaking Benjamin och Sonata Arctica (självklart (: mobilen är fullproppad med deras låtar ♥), efter ett tag kom David eftersom han också måste åka för tidig buss för att inte komma försent, då satt vi och snackade ett tag, sedan gick vi och letade efter vår mentor igen, men han hade fortfarande inte kommit, och precis när vi skulle gå där ifrån så kom han, så då fixade David ledihets-ansökan, och jag sa att jag hade gått hem igår pga. att jag hade fått en allergisk reaktion och inte kände mig så kry pga. det.
När det var klart gick vi ner i gallerian igen, men bestämde oss sedan för att gå ut i Cafét, där satt vi först bara och snackade lite, men sen kom Carolina och ville spela kort. Och hon ville köra Stress (eftersom hon är bra på det), och tydligen kan man bara vara två i det spelet (dunno, har aldrig spelat det spelet, eller jo, någon gång kanske), så då körde hon och David det, jag satt och spelade Guitar Hero III på min mobil då. Men sen körde vi i alla fall Obama, och då var jag med, trotts att jag inte fattar hur det går till är jag rätt bra på det spelet... XD men ja, sen kom Turid och Jocke, så då körde vi om allt. Men sen gick vi för att vi började.

Sen flöt dán på, vi fick sluta typ 1 timme och 1 kvart förtidigt ifrån trycket, så jao, jag var ju självklart glá för det, skulle komma hem samtidigt som jag slutade i vanliga fall då, så jag tog ju en tidig buss och tåg hem, men när jag väl hade kommit hem, kom jag på, jag hade ingen jävla nyckel med mig. Så då blev jag inte så glá.
Först satt jag bara på det lilla bordet vi har på framsidan och glodde rakt fram, när jag hade tröttnat på det gick jag till Gredelbyhagar och satt på bänken där glodde rakt fram, men sedan gick jag ned till ån och kollade där, massa söta ankor. (: Och kossorna var där också, självklart lika kul att se dem varje gång man är där, för dom är så sjukt söta. (': ♥ Så då stod jag och pratade lite med dom en stund samtidigt som jag fotograferade himmlen med mobilen (bilderna blev säkert urkassa...) och sen gick jag hem igen efter en timme, då satt jag utanför på bordet i en timme till och frös. Snackade lite med Linnea som kom förbi med sin kille. Men annars, satt jag och glodde på palmen vi har i rabatten, på tal om det, måste ju fan ut och plantera lökarna någon dá...

Så hela min planering för eftermiddagen blev förstörd... Hade tänkt fotografera massa fina blommor som jag utsett, samt några fina blad i en buske som jag gillar... Visst, solen skiner nu - tillskillnad emot vad den gjorde tidigare - men det är svin kallt ute... Hösten är här...





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day