Så dyrt, men så bra att ha...


Yes, bilden är nog aningen för mörk, men detta är en av de första bilderna jag testade att köra med manuellt på...

Alltså åh... ): Blir så less på att allt i världen är så dyrt. Satt imorrse och kollade runt på tvspelsweb och cyberphoto. Kollade lite vad allt jag vill ha/behöver i kamera utrustnings-väg kostar, och det blev 7610 kr totalt som allt kostar.
Hittade värsta väskan som jag diggar på cyberphoto. Den verkade skit bra. (: Skulle göra vad som helst för att få den. Rätt snygg var den också, men tänkte mest på hur mycket plats och så det var i dem när jag kollade.
Skit, kom precis på att jag glömde kolla på minne och batterier till kameran när jag kollade runt imorrse.. Humm... då lär det bli lite dyrare ändå... /:

Och det är följande saker jag vill köpa:

Från tvspelsweb:
Reflexskärm Guld & Silver (80cm) - 299 kr
Reflexarmhållare - 399 kr
Polariseringsfilter 52mm - 149 kr

Från cyberphoto:
Photo hurricane blower - 79 kr
Linsrengöringsduk i Microfiber - 39 kr
Nikon AF-S 60 / 2,8 G ED Micro-Nikkor - 5650 kr - Wihii, dom har sänkt priset med 25 kr till nu, alltså nu har dom sänkt det med totalt 125 kr, en hel förmögenhet! (:
Adventure MAN 1 Professional - 995 kr - väskan jag vill ha, men vill ha MAN 3 någon gång i framtiden när jag är en riktig djur & naturfotograf... (;

Men ja, förutom det så behöver jag köpa massa annat, tyger, kläder, inrednings saker hit till rummet och framför allt, någon ny stimfisk till akvariumet eftersom jag förlorade mina söta Kardinaltetror... Fy fan alltså, jag kommer bli av med mina pengar på en gång... Jag måste seriöst skaffa ett vettigt jobb, och det så snart som möjligt... Ska ju försig jobba på lördag, men då blir det ju inte allt för mycket pengar jag får, räcker ju till Polariseringsfiltret och kanske en rengöringsduk, men inget mer. Hjälp mig, förslag på jobb som man kan skaffa samtidigt som man går i skolan? Typ något helg-jobb?




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day