POTC-besatt... XD

LoL, kan inte fatta att jag har blivit POTC besatt efter att de filmerna (och spelen) har funnits i x antal (dunno hur länge det är nu, men min lillebrorsa snackade förut om att han såg The Curse Of The Black Pearl när han gick i lekis eller ettan, och det var ju typ år 2000-2001). XD
Haha, har fått värsta jävla tanken att jag bara måste rita Davy Jones... (: haha... jag diggar honom.. XD och Jack ofc, han är kul och ett av dom där freaken på Jones skepp (som jag inte vet hur man stavar bara för det), han som sitter fast i väggen och bara på slutet typ: "Don't move! My brain is lost!" eller nått sånt (x

Och, och, och! Viktig sak! (:
Jag har blivit av med min totala fantasi-brist nu iom. att jag har kollat på POTC under veckan! (: Har värsta (troligtvist braiga) idéen till en ny design här på bloggen... (;
Men kommer dock inte kunna börja på den nu... Måste städa rummet tills imorron (besök då, släkten kommer för att fira bror min på 15 års dán) och jag måste snygga till inne hos mina små boys (dvs. inne hos platysarna), och i mitt 16 L akvarium... /; Ser rätt ok ut i 105 L, det är bara grön algerna och brun algerna jag stör mig på som invarderar min bakgrund... Hoppas mina tre små Otto's är hungriga och vill käka brunalgerna eller att min lilla ancistrus bebis är villig att äta upp äcklet (ja, jag köpte fyra nya fiskar igår efter förlusten av kardinaltetrorna, 3 Otto's som egentligen var sedda för 16 L akvariumet och en ancistrus som var sedd för 105 L akvariumet, 115 kr, och då var det jävligt mkt rea kan jag säga O__O Ottosarna kostade 90 ihop och en ancistrus kostar 65 (dom har typ höjt priset på dom lite tror jag, har för mig att de jag har köpt innan bara har kostat 60...), och ja, min matte får inte ihop det att bli 115 kr.. får ni det? ). D:

Men iaf, tänker inte städa något nu ikväll, fiskarna sover (:
Så jag tänker nog skissa upp en bild på Jones för hand, när det är gjort, testar jag på datorn.. (; Trotts allt, jag övar ju på datorkunskapen (när vi har 10 minuters rast mitt i allt ihopa) och på den 2 ½ långa håltimmen på fredagar på att rita i Illustrator CS3 (: Men fan att min test-version av Illustrator CS4 är död )': Och jag kan medge, jag gillar Illustrator CS3 mer än vad jag gillar Illustrator CS4, så det blir nog Illustrator CS3 jag skriver upp på min önskelista i år... (;


Och sjukt lessen att det inte har blivit så mycket foton på sistonde, men mina USB-uttag på datorn är döda och vill inte vara sammarbets villiga nog att hjälpa bilderna in på datorn... ): Lovar, när dom inte är döda längre ska jag ösa ned er med bilder!!




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day