Känns rätt...


En av de få bilder som jag har fotograferat inne i Uppsala...

Wiho, har fått en skinnjacka idag, okey, kommer bli avdrag på pengarna då, men aja, den är min nu i alla fall. (': Så nu slipper jag gå i min smuttsiga munkjacka till skolan imorgon bitti. (;
Men nu måste jag typ börja köpa cardigans och sånt... För man får ju inte precis plats med en munkjacka under skinnjackan när jag knappt får plats med ena min drak t-shit+mina arm muskler på överarmarna som jag fick när jag var en klätter-apa när jag var liten...

Men ja, den känns lite för vanlig just nu och känns inte precis mig än, men den känns i alla fall rätt även fast jag anser att den är för liten, men tror inte det är meningen att jag ska ha srolekt L på skinnjackor... för den är ju lagom lång i armarna, det är ju det att den är för smal i armarna... /:
Hah, jag skulle behöva köpa massa drak-halsband och fästa på den, då blir det mig som fan! 8D

Sayonara, måste dra nu... Ska komma ihåg och göra karlavagnen-läxan imorgon bitti istället för att "droga" mig med animes ifrån 1999...




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day