Tänker nog "fuska" lite...

Har insett att det kommer ta evigheter för mig att bli bra på att rita Lock, Shock, Barell och Jack på datorn... Så jag tänker "fuska" lite när det gäller att rita dem...
Tänker rita dem för hand (för det är jag i alla fall bättre på, trotts att jag inte brukar rita Lock och Barell så ofta, det är bara Shock och Jack av dem fem som jag ritar, eller ja, har ritat tidigare), och bara fylla i konturerna och sedan färga dem och så inne på datorn. Blir dock svårt med Lock och Shock, hade nämligen tänkt göra en animerad bild med dem och en pumpa... Så.. Jag har inte riktigt bestämt hur jag ska gå till väga med dem, om jag ska rita bara en rörelse för hand och göra resten på datorn eller om jag ska göra alla rörelserna för hand... /: Hum...

Men ja, jag har kommit en bra bit på väg nu med layouten (yes, jag har fått den att funka igen, hittade vad jag hade gjort fel efter mycket om och men - hade glömt en tagg). Headern är klar, lika så kategori menyn, bakgrunden är klar, färgerna på texten är nästan klar. Är sid-sakerna, kommentarerna, inläggen och bakgrunden i kommentars rutan som jag har kvar att fixa om jag inte minns fel (dvs. förutom bilderna...).

För övrigt fick jag min mössa idag. Jippi. (: Nu kan den få pryda mitt huvud fram över, så man slipper se mina lock-jävlar... /; Men jag måste hitta ett par svarta vantar också att köpa, plus kanske en hallsduk eller sjal... Och åh, jag måste hitta stora pärlor... ): För den delen, köpte mer svarta piprensare idag, yes, yes, det betyder att jag kommer kunna göra mååånga fler spindlar till Halloween. (':

På tal om spindlar.... Jag måste lära mig rita fina sådanna... /: Funkade inte på datorn när jag försökte, så jag får nog "fuska" med dem också... /;

Och vet ni!? :'D Hittade skit söta små prydnads drakar idag när jag var nere i pappers boden! :'D Aaw, jag vill ha dem! De kostade 18 kr/st och var sååå söta! :'D Jag måste seriöst spara pengar och köpa alla... (:

För övrigt, köpte jag äntligen mitt efterlängtade överkast till sängen idag! Jysk hade nämligen rea på den - äntligen! - så nu tänkte jag att jag inte ville vara försent ute - som jag var förra gången - så jag köpte den idag (: Så wey, nu är det bara mattan och kuddarna kvar... (: Sedan är min samling av de sakerna komplett. Men jag måste hitta tyg att sy ett överdrag till min säng gavel av... Den ser för jävlig ut och skär sig otroligt här i mitt beige-bruna rum med alla möbler i björk (bara datorstolen som är svart)... Måste för den delen hitta krukor till mina växter som passar in hit till mitt rum nu... /; Det skär sig med massa vita krukor, en grön och en röd kruka... XD

Hemskt ledsen för ett långt inlägg, men tänkte skriva allt jag hade på hjärtat så det inte blir 15 inlägg imorgon med en av alla dessa saker... /;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day