Jag hatar tandläkare..

Var hos tandläkaren nu på morgonen... Hade någon äcklig blå lera i munnen... Den smakade skit illa! Känns som om jag har kvar den i käften om jag ska vara ärlig...
Men ja, har typ ett lika späckat schema idag också eftersom jag inte hann med att göra mycket igår... Vill gå ut och fotografera, men det är kallt... Och jag har inga vantar... Plus att jag tror att jag håller på att bli sjuk... För jag har fått någon jävla hosta och det låter som jag ska få upp lungorna när jag hostar... ):
Ska i alla fall gå och äta nu... Sedan ska jag städa rummet hade jag tänkt... Efter det göra rent växterna i 16 L akvariumet och växterna i 105 L akvariumet... Plus att jag måste slamsuga i båda... Men hum... Det blir svårt i 16 L akvariumet, med tanke på de snigel ätande sniglarna som jag inte har en aning om vars de bor eftersom de flyttar runt hela tiden och sommnar när de sommnar... /: får nog plocka upp alla och sätta dem i ett liter mått medans jag slamsuger där så jag inte av misstag råkar suga upp någon av dem...

Jag fryser... Så jag tror jag ska göra gröt till lunch.. Det är gött och gör så man håller sig varm...




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day