Det är som ett mirakel



Tycker jag har varit rätt duktig nu under dagen. Visst, visst, har inte hunnit med att räkna matte, göra datorkunskaps-läxan, och inte att göra rent åt fiskarna... ): Men jag har städat mitt rum och jag har gjort rent i stort sätt alla akvarium saker. o;
Sedan har jag ju inte suttit vid datorn ett dugg mycket idag, bara på morgonen och sedan ca. 15 minuter tillbaka i tiden. Vilket är jävligt wierd för att vara mig eftersom jag sitter vid datorn i stort sätt hela tiden.

Mamma har i alla fall kopplat in Nitendot och mitt PS2 till tv:n nu - heh... jag är inte så bra på sånt och ville inte ta sönder dem - och jao, för att se så det funkade testade mamma att köra Super Mario 3 på nitentot - väldigt underhållande (; - och sedan testade jag att spela The Legend Of Spyro - The Eternal Night, hade gärna fortsatt eftersom det gick väldigt bra för mig (jag kom förbi snigel-jäveln som jag hade fastnat vid och fått damp på 1000 gånger! :D Haha, jag är så knäpp, har alltid försökt dödat själva snigeln, men när jag kollade vad snigeln hette (snail rider), så kom jag på; "Vad fan, det kanske är apan man ska döda." och weey, jag kom förbi efter mycket om och men, men nu har jag fastnat vid massa skalbaggs-liknande saker i en grop...). Hehe, bara för att jag kom förbi den måste jag få tag på det nyaste Spyro-spelet. (: Vill haa <33 (:

Men ja, nog om Spyro nu. Har beställt lite saker ifrån tvspelsweb.se, en reflexskärm (80 cm, 5 i 1), ett skylight-filter och ett star 8x-filter. (: Woho, kan knappt vänta på att de kommer, vill testa filtren så fort jag får dem! >:D Och sedan ska jag smöra till mig hos Tjabo så han vill vara min modell så jag kan testa reflexskärmen också (;

Nu kan jag inte skriva mer, måste få över Danzai no Hana till mp3 istället för mp4 så jag kan lägga in den på mobilen och använda den i min keynote-presentation på datorkunskapen imorgon...





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day