Can't you hear the whispers...?


Ja, jag valde så att den övre blomman var oskarp och den undre skarp...

Sitter och skissar upp Jack just nu... Går inte så bra... Men aja... Borde gå in och duscha, men väntar på min tur. Ska nämligen åka bort till mina kusiner idag och fira en av dem på 19 års dagen (som i och för sig var ett tag sedan)...
Ser inte fram emot det eftersom det är jag som är den enda som har en systemkamera i släkten och därmed är vald till att vara porträtt-fotografen vi kalas och högtider... Men seriöst, jag är sämst på att fotografera människor. Jag får aldrig till bra bilder. Det är djur, landskap och växter som jag ska fotografera, inget annat. De är de enda bilderna som blir fina för mig...





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day