Jag är inte vis på något sätt...

Men jag är klok nog att förstå att mina öron inte slutar göra ont under en natt och att min hosta försvinner lika snabbt... Hade egentligen tänkt mig att gå till skolan imorgon, trotts att jag inte är frisk än. Tänke bara att det är en kort dag och om jag inte grejar den så skiter sig skolan den här veckan också.
Men jag har kommit fram till att min hosta har minskat, och det väldigt mycket, vilket är positivt, där emot har öronen inte blivit bättre, de har blivit sämmre.
Så ärligt, jag vet inte hur jag ska göra... Har haft kontakt med mina lärare via mail i alla fall, så jag vet vad jag har missat och vad jag måste plugga ikapp i... Vill gå, men vill inte riskera att hostan kommer tillbaka i full-kraft igen...
På torsdag måste jag gå är ett som är säkert, det är prov i idrotten då. Jag vill verkligen inte missa ett prov till, det räcker att missa de proven jag har missat.

Men ja, ska ta medicinerna nu och sova...




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day