I'm tired of feeling...


Samma motiv som på denna bild. Bara att denna hade jag inte kameran inställd på svartvit.

Jag är less på min hosta nu... Har fått skit ont i halsen igen plus att jag har börjat frysa till och från igen, så jag är rädd att jag håller på att få feber igen... ): Vill inte att allt ska börja om igen, men seriöst, jag måste tillbaka till skolan så snart som möjligt... Måste komma ihåg att maila mina lärare imorgon och fråga igen vad jag har missat... Har i alla fall varit duktig och gjort engelskan idag, och så har jag skrivit rent allt vi har gjort på mediekunskapen de gånger jag har varit med där. Så har jag läst i min bok, Magi, som egentligen skulle ha varit utläst tills idag på svenskan, men det har jag inte varit i kapabel till att göra iom. febern... Känns så drygt, seriöst, jag har missat matte prov, engelska prov (skriva ressention på boken vi läst), och svenska provet idag (skriva resention på boken vi skulle ha läst), genomgång inför provet i idrott... Seriöst, när det är omprovstid igen kommer jag behöva sitta där helt själv hela dagen pga. att jag har missat allt... ):

Aja, jag ska sova nu... Min hals tar död på mig... Och det känns som att lungorna ska trilla ut när jag hostar, eller ja, det gör skit ont i dem...




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day