I love cdon.com & min personligt-wierda kreativitet ♥

Seriöst, är hyper glá idá trotts att jag varken kollat på anime, fattat ett skit av matten, inte gjort svenska läxan och inte läst ut de sista 20 sidorna i Magi. (:

Jag har hittat ett PS2 spel som kom ut 2005 som jag har letat i år och dár efter på cdon.com!! :'D Och jag har bett mamma beställa det åt mig iom att jag inte får beställa där ifrån då jag varken kan betala själv om jag inte skickar kontanter till dem eller så. (: För palla vänta tills min födelsedag eller julafton, jag kommer ändå inte få det, har önskat mig det i över ett år, men ingen har fattat det, typ...

Två saker kvar att göra av mitt överdrag! Yes, yes, en låång söm för att fästa ihop kanten - som inte var kul att få till, men den blev bra, och det är det som räknas (: - med resten och sedan fixa lite för hand på den... Funderar på att sy fast en liten tygbit på den där jag ska ha broderat Casowa på tror jag... Och nästa gång jag är på Ohlssons så måste jag kolla vad man får stryka tyget i och vilken grad man ska trätta det i. Blev lite tyg över btw, så jag funderar på att göra ett överdrag till ena min lilla fd. köks kudde som jag fick av mamma och ev. en liten duk som kan vara mitt i fönstret... Och jag känner mig liite proffsig kan jag erkänna, har inte använt mönster eller nått sånt kraffs när jag har sytt den (; Det är duktigt för att vara mig, annars är jag en mönster-nörd som måste sitta och skissa i år och dár innan jag gör mönstret. (;

Har börjat planera julklappar till släkten, funderar på ifall jag ska göra allt jag ger dem själv och inte köpa annat än materialet. (: LoL, jag tänker nog överdriva i år med julklapparna tror jag, göra lite överdrivet många. För seriöst, jag älskar att slå in julklappar! :D

Nu ska jag faktiskt vara duktig och gå till sängs. Måste hinna med svenskan imorgon bitti... Och jag är nog ärligt sjuk - eh, jag är nog det ärligt också, har skit ont i halsen och är skit illamående till och från... blää -, jag har inte lyssnat på musik idag..!!
För den delen, ifall någon av mina släktingar läser/har hittat min blogg, får ni gärna säga det, typ nu, så jag inte börjar avslöja allt för mycket om vad ni ska få... Vill inte vara en spoiler ifall någon av er ser vad ni ska få... Det är inte kul då... D:




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day