Späckat schema för dagen...

Shit vad det känns som jag har mycket att göra idá... Vette fan hur jag ska hinna med allt... Nu sitter jag vid datorn och har gjort det sen typ strax efter sju (kunde inte sova, tandjäveln gjorde ont igen - och den här gången började den göra ont strax efter tre, och ibumentin funkade inte den här gången, så den gör fortfarande ont). Men aja, det kan inte hjälpas att den gör ont, för inget ska hindra mig ifrån att försöka hinna med så många som möjligt av följande saker nu under dán;

 

1. Göra rent åt fiskarna
2. Lägga på troligtvist det sista lagret på framsidan av deras bakgrund till 105 L akvariumet.
3. Sandpappra möbeln jag byggt med fint sandpapper.
4. Lacka möbeln med sista lagret.
5. Hjälpa pappa gräva på framsidan (vi ska börja göra om där nu)
6. Skrapa bort den gamla silikonen ifrån 105 L akvariumet och sätta dit ny så jag är säker på att den inte läcker.
7. Om vi ska in till Uppsala för att handla, be om att följa med så jag kan fråga Erling om jag får köpa täck glas till akvariumet, sen också köpa allt annat jag behöver (d.v.s. mat till fiskarna, kolsten, roda sand, aqutan, vattenpest - en växt och lysrör).
8. Plantera om lite kryddor och sallad & sånt som jag har planterat och försöka plantera lite nya i mitt mini växthus.
9. Fixa klart designen här på bloggen.


Well, det var de sakerna jag ska hinna med idá är det tänkt... x) Och ja.. Det är väll bara att börja nu, för jag tror att jag har vaknat lagom mycket för att börja nu, och ordningen ovan är det som är viktigast överst och det som är minde viktigt nederst - men allt är viktigt. Ska gå och käka frukost nu, ta medicinen och klä på mig, sen börjar jag. Btw, om jag hinner ikväll, kommer jag att fixa med designen (det är så drygt, hade gjort värsta snygga headern som jag gjort på länge, och precis när jag skulle spara den, så kraschade mitt PS så den inte blev sparad, och nu får jag inte till den lika snyggt :( ), men framför allt ska jag väll lägga in bilder ifrån igår när jag och familjen var hos min farmor och farfar - jag badade som fan i deras pool då, trotts att jag har fobi för stora mängder vatten som man ska simma i, men på med snorkelglasögonen och då är jag mer under vattenytan än över.. x)

 

Aja, ses Bro's! :D









Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day