Så mycket att göra, så lite tid...

Och här sitter nu tjejen som skulle fixa ny design här på bloggen och lägga in bilder på bild galleriet...
Hum... Ja... Man kan nog lugnt säga att jag har mycket att göra.
Som t.ex. att försöka välja ut en eller flera bilder till att ha på min utställning nere på bibblan (det var ojämnt antal som jag hade skrivit ut, så sjukt misslyckat). Och sen ska jag lägga upp bilder på mitt galleri så jag inte har så pluttigt med bilder som jag har nu.. Men aja, det lär bli mycket bilder där när jag väl fått upp de bästa bilderna av de jag fotograferat hitills (: Så man får ta och ha lite tålamod.

Internet har vart trasigt idá, så det var av den anledningen som jag började städa & rensa i klädkammaren - woho, andra ggn i år som jag slänger ut skit där ifrån x) - och sen glömde jag bort bloggen... Typ...

Jao, och när jag höll på att städa där så fann jag mitt gammla harry potter lego som jag inte rört på typ 2 år x) Så allt det ska säljas. Så jag har börjat göra rent allt, kolla så att allt är komplett (hitils är det en del som saknas ifrån Hagrids pumpaland, men jag gissar på att den kan ha hamnat ibland min brors lego, för han hade jävligt många såndana bitar när jag hjälpte honom och bygga hans äldsta lego för några veckor sedan). Se hittade jag en vulkan med massa små dinosaurier till som jag har haft i många herrans år - känns det som - en sak som jag önskade mig i typ 3 år, men som jag aldrig fick och tog tag i saken med egna händer och köpte den själv. x) Sen så fotade jag mina gammla playmobil saker som jag också har hittat - det är ju folk som sammlar på sånna, så varför slänga när någon kanske vill köpa dom? - och ja, imorron ska jag fortsätta städa i klädkammaren, kolla ifall legot är komplett, fota det jag ska sälja, och försöka komma på ett vättigt pris jag kan sälja sakerna för, så jag tänkte kolla i gammla lego-tidningar vad allt lego jag har kostade när det var sprillans nytt och sen komma fram till ett vättigt pris på dom.

Och OMD, jag tror knappt det är sant! O: Det är en som vill köpa ett foto av mig! O: Alltså, är det ett skämt eller? O: Mig? Ofta... Kan inte tro att det är sant, sure, det är nog den bästa bilden jag har fotat ever som hon är intresserad av, så det är väll förstårligt när det är så - säger vi... (: Lovar, lägger upp den imorron bitti - eller ja, det lär bli vid 11-snåret. ;3




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day