Nu har jag varit duktig (:

Har lagt upp väldigt många bilder på galleriet och sen har jag påbörjat att göra den nya designen hit till bloggen (;
Eller ja, har i alla fall på börjat headern... Och denna gång blir det två olika görna nyanser och svart. (:
Sure, jag har väll inte riktigt tröttnat på den här designen, men det känns som att det är dags för en ny (OMD! Jag kom på, jag har inte tröttnat på den! Otroligt, jag brukar ju alltid tröttna på alla layouter jag gör efter minst 1 dá, men den här har jag ju haft i typ mer än 1 vecka! Åh fy fan, det är ju rekord) (;

Sen har jag inte vart så duktig idá när det gäller att städa klädkammaren och sortera det jäkla harry potter legot så jag kan sälja det nån gång i år... .__.' Har bara sorterat 1 del, och ja, upptäckte att jag måste ha sålt med fel bok till en gammal sak som jag sålde för typ 1 år sedan, för det var fel "innehåll" i den blå boken till "Affärer i Diagongränden" - det ska ju vara en blå bit med lite stjärnor på, men det var en sån som det ska ligga i den röda boken istället och det fanns inte någon annan... Blää... Vad jag är sämst. på att hålla koll på mina prylar... ): Måste fan resna ännu mer än vad jag gör så jag bara har pytte lite saker att hålla koll på, då kanske jag grejjar att hålla koll på allt...

Aja, fortsätter med designen imorron + att jag kommer lägga upp fler bilder på galleriet då. (: Humm... Sen måste jag göra rent till fiskarna och försöka utrota sniglarna igen - dom är tillbaks )': -  men då måste jag röja här i sovrummet först... Gaah vad jag har mycket att göra känns det som, jag har ju inte fotat en enda blomma ens på typ en vecka, har bara fotat det jag ska sälja ju! D':




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day