Blocket är din vän. (:

Åter igen, sorry för att det var ett tag sedan jag uppdaterade, försökte uppdatera bloggen igår kväll, men då funkade inte blogg.se för mig D:
Men ja, nu har jag mycket att berätta, så lyssna (ehh, eller läs) nu noga om du vill veta lite (;

1. Jag har inte lagt in några av mina bilder ifrån varken mobilen eller min kamera på länge D: (ska göra det, typ snart)

2. Jag ska gå och städa mitt rum när jag har skrivit detta - på tiden (x

3. Jag har köpt ett nytt akvarium till mina Platysar (: Ett 16 L akvarium ifrån blocket som en gång ägdes av en tjej vid namn Pamela (och ofta, hon hette samma sak som mig i efternamn! O: Fett nice att handla akvarium ifrån en som har såå vacker efternamn som mig (: ), blått kanske inte passar in i mitt rum, men, skit samma, det var ett akvarium, som inte var så gammalt för den delen heller. Fick med Guppys (som hon kallade dem, men jag tror nog snarare att det var någon annan sorts fisk, har sett dem tidigare, så jag ska kolla på djur-hobby nästa gång jag är där vad dom heter) och två söta räkor (en tjej och en kille, som hade fått ägg ihop! :'D Aww, få massa söta räk-bebisar på köpet - och "Guppy" yngel också (honan var med yngel i sin lilla mage (: ) - men vet inte hur man tar hand om räk-bebisar eftersom jag bara har skött om platy yngel tidigare), men jag vet inte vilken sorts räkor det var, men det var iaf några som jag har funderat på att köpa en längre tid, men nu behöver jag ju inte det. (: Ska lägga in bilder på dem här sedan så ni får se dom och kanske tom. hjälpa mig med vilken sorts fisk & räkor det är (om inte annat ska jag joina zoonen eller zoopet och fråga där - var medlem på zoonen förr, men var oaktiv där så min sida togs bort). o;

4. Bakgrunden till min 105 L akvarium är klar! :D

5. Möbeln är så gott som klar, bara en bit till på baksidan som ska dit och sedan två delar till framstycket + att jag ska sätta dit ljusgrå silikon i botten delen av den och bygga klart hyllan som ska vara i möbeln! :D

6. Ska troligtvist börja måla om och tapetsera om här i mitt rum imorgon om jag har städat klart fram till dess och hittar färg imorgon när vi ska och handla det! :DD

7. Efter att jag har fått det målat där jag ska ha akvariumen så ska jag ofc sätta upp dem! (:

8. Ska göra allt för att sitta så lite som möjligt vid datorn fram över och försöka finna ett liv med att fotografera mina fiskar, Tjabo, naturen och andra djur. o; Kommer inte gå så bra, men jag ska försöka så gott jag kan... o': Fer sure, kommer självklart att fortsätta blogga, men jag lovar, att jag då ska ägna mer tid åt bloggen än vad jag ägnar mig åt annat här och lägga in kanske 4 inlägg varje dá när jag är ledig och kanske 3 när det är skola... (:

Hum.. ja... Det var nog allt för stunden (;

Ses senare ikväll troligtvist då jag kommer lägga in en dikt som jag skrev vid halloween förra året - dvs. den är tillägnad Djävulen (:





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day