Snön får inte försvinna, inte nu, solen ska skina på den först.


Jag vet, bilden är inte så bra... Jag suger på att fotografera närbilder ute i snön...

Just nu sitter jag och inte gör ett skit känns det som. Har haft det väldigt trevligt de senaste dagarna inne på DC med bekanta där. Trevligt, trevligt.
Jag satt vid datorn i stort sätt hela dagen igår - jag vet, jag har inget liv, det är ingen nyhet.

Jag har tröttnat på att sitta vid datorn nu, men likförbannat blir jag kvar här. Funderar på att rita en ny bild och ha som signatur. Men jag blev också väldigt sugen på att fixa klart den lite vintriga layouten hit till bloggen också...
Vet inte vad jag ska välja av dem... En signatur var det mer än ett halvår sedan jag hade en seriös. Den här layouten på bloggen är ju ändå rätt så seriös. Men jag har tröttnat på den...

Har suttit och käkat godis den senaste timmen - ja, jag är beroende - men nu klarar jag inte av mer sötsaker. Jag hade egentligen tänkt att börja städa mitt rum för en timme sedan, men godiset hindrade mig. Har även funderat på att sätta mig i lugn och ro för att välja ut bilder att ha med i tävlingen som jag och Tjabo ska vara med i som börjar den 18:de februari. Seriöst, jag och Tjabo kommer vara så unika i den, alla andra kommer ju säkert tävla med bilder på hundar, katter, kaniner och hamstrar. Så kommer jag och Tjabo där bara; "Wey, vi vill också vara med, är det okey även fast vi sticker ut så mycket?". Mormor tror i alla fall att jag & Tjabo har en chans att i alla fall ta oss till finalen, men ja, det känns inte som att någon precis kommer rösta på oss där. För jag tror inte precis jag har så mycket... Stöd... Här i lilla Knivsta och verkligen inte ett dugg i Sigtuna.
Men ja, det får vara skit samma, vore ju kul att testa...

Enough talking now... Ses senare. (:





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day