Jag har inte varit duktig...

Och jag skämms över det...

Positiva saker:
- Jag hjälpte mamma lite med lussekatterna igår
- Jag har planerat hur jag ska bygga mitt pepparkakshus
- Jag fick VG på svenska redovisningen (och jag hade bara tränat på den 2 gånger och det var förra veckan, och jag var skit nervös men min svenskalärare bara "Du verkar vara tvärsäker på det du gör och inte ett dugg nervös, du bara står där framme som om du står i korridoren och snackar med andra", jo tjenare, mina händer skakade som asplöv och jag blev hel skakis i högra knät)
- Jag har kommit en bit på väg med den nya layouten till bloggen.
- Jag drogar & älskar Hinder igen <3
- Jag är påväg ned till köket för att göra läxor & fortsätta med mönstret till Spyro.
- Jag har kommit en bra bit påväg med mönstret till Spyro och det känns som om jag gör rätt och kommer lyckas med honom.
- Jag köpte förtids-julklapp till fiskarna i söndags.
- Pappa blev nöjd med min present till honom (Thåström's senaste platta)

Negativa saker:
- Jag kommer inte på vättiga julklappar till folket
- Mina pengar är snart slut
- Jag ligger efter i matte och spanskan
- Jag har inte gjort massa läxor
- Jag är tvungen att sy om lite på mitt överdrag till säng gaveln.
- Jag har inte städat rummet
- Jag hann inte göra rent i 16 L akvariumet och 11 L akvariumet
- Jag har ont i båda tummarna (Den högra skar jag mig på något imorrse, den vänstra har jag världens blåmärke på, den är röd och helt öm pga. kontrollen till PS2)
- Jag är för beroende, besatt och älskar Jack för mycket (har seriöst suttit och spelat Oogie's revenge i tusen år känns det som för att jag älskade spelet ifrån första stund, så det är anledningen till att jag har blåmärke på vänster tummen)
- Jag kommer inte lyckas få mitt pepparkakshus så som jag vill ha det - jag lovar, ni vill inte ens veta hur avancerat jag har planerat det...
- Jag kommer få IG på nästa matteprov också
- Jag behöver införskaffa en blåsbläg fort som fan, det är något skräp i mitt kamera hus som tirriterar mig då jag fotograferar och jag får inte bort det
- Jag behöver fixa till min önskelista och få iväg den snart till släkten
- Jag har ca. 2 timmars håltimme imorgon då vi inte har någon mediekunskap, kul, det kommer därmed bli att jag inte käkar någon lunch eftersom jag vägrar käka själv och bli på dåligt humör lagom till matten och svenskan så jag inte orkar med det, kul kul... Kommer i alla fall försöka göra matte på håltimmen... Och spanska, har ju prov på torsdag...


Yes, då vet ni lite hur det ligger till för min del...




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day