Dagen då vintern nästan kom...



Vädret var skit till en början, blev sedan kalas bra, sedan skit igen, sedan kalas bra, och sedan skit igen...
Jag har varit duktig idag, inte så mycket dator som det brukar vara för min del. Jag satt vid datorn på morgonen, men sedan innan lunch tog jag i tur med jobbet och sedan så gick jag fotograferade lite - dock glömde jag sittunderlaget i min brodska ut i solen, men vad fan, vatten och frost har inte skadat mig förr, så jag kröp på marken ändå -, lyckades få till några nica bilder (i mina ögon då, om ett proffs skulle se dem skulle den personen upptäcka felen jag inte ser).
Jag har stått i köket i stort sätt hela eftermiddagen, bakat. (: Har ena väggen till mitt pepparkakshus kvar att fixa, det går fort, den fixar jag imorgon... Sedan är det bara att pynta allt och klistra ihop det hela. Och jag valde att göra en liten egen version av Jack's hus, så hehe, det gör inget att det är snett och vint, för det ska det vara. (;
Har hunnit ned till centrum också på lucia firandet med mamma också, så jag har varit i pappersboden och köpt fyra av x antal söta drakar för 18 kr/st till mig själv (jag vet, jag var tvungen att vara ego, men seriöst, jag älskar ju drakar, och jag har för få drakar än så länge här i mitt rum), sedan var vi till garn butiken, och mamma köpte något garn som heter Molly till mig som jag ska sticka pulsvärmare av så småning om - det kan jag nog roa mig med ganska snart på min fritid.

Visste ni att jag har blivit "mordern" btw? Haha, jag skaffade spotify för någon dag sedan. Och näst-nästa helgs jobb för min del är att rippa ned musik där ifrån så jag slipper reklam-skiten som jag får damp på när de stör musiken.. Och jag tänker nog skapa en test-användare på yt och se ifall de accar att man laddar upp musik där ifrån...

Yes, bara en vecka och två dagar kvar innan det är lov, fan vad gött. Dock har jag inte fixat några julklappar än, men ska troligtvist köpa till pappa på tisdag eller onsdag... Men tyvärr vet jag inte vad jag ska köpa till mamma... Pappa är lättare att köpa till, eftersom han tänker som mig, demoner är vackert och bra på alla sätt och vis.





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day