Converse + Cheap Monady = Nice som fan

Har vart i uppsala idá och gjort av med 1099 kr på två efterlängtade saker. (:

Ett par mörk blåa Cheap Monday för 400 kr (:

Och ett par svarta Converse för 699 kr (:

Fer sure, jag avskyr priset jag köpte mina converse för... o__o Liksom, dom har ju kostat 599 typ hur länge som helst, så varför kan dom inte ha kvar de priset? Fan vad jag önskar att jag hade gått till affären på båten tidigare och köpt dem där för 495 kr... ;_; Men aja, jag har iaf mina efterlängtade converse nu <3 Har väntat i över 1 år på att få köpa sånna, och nu står dom och gör sig fint nere på skolhyllan tills jag ska använda dem (': <3
Dock blev det inte ett par ljus gråa (som jag egentligen ville ha). Det fick bli svarta istället (:

Lägger upp bilder när jag har lagt in dem på datorn (:
Nu väntar jag bara på att mina nybakta amerikanska choklad muffins ska slavna så jag kan käka upp dem ('x <3 Så sjukt góa dom är! O: Haha, ska fan lägga upp receptet här åt er så ni också kan baka dem (;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day